Przejdź do głównej zawartości

Moda: Huge Primark haul Vienna/Wien /Wiedeń -Austria .


Hej! Dzisiaj dla was Huge Primark Haul. Jak wiecie mieszkam w Austrii, dokładnie w Wiedniu. Na obrzeżach znajdują się aż 2 siecówki tej Irlandzkiej marki. Ostatnio "popełniałam" zakupy. Kupiłam sporo kosmetyków w tym głownie do makijażu aby przetestować. Koniecznie polecam chusteczki do demakijażu oraz te kredki do ust, mimo niskiej ceny sprawują się super na ustach. Kupiłam też kilka ubrań na wyprzedaży kurtki i koszule. 
Jak macie okazje być w miejscach gdzie znajdują sie sklepy Primark, polecam zajrzeć. Wiadomo że cena = jakość. Ale nie wszystko tanie jest złe. 


 Chusteczki do demakijażu 2 paczki - 1,50euro

Kredki do konturowania ust 1,50euro i 
kredka do ust - 2,50euro

Paletka do malowania brwi - 2,50euro

Suchy szampon - 1,50euro
Woda mineralna - 1,50euro

Świeczki - 30 sztuk - 1,90 euro (produkowane w Polsce)

Kabel z 3 przejściówkami - 3,50 euro

Plecak eko skóra - % 9euro

Koszula w krate ze wstawkami - %7 euro


Kurtka bomber, zamszowa o kolorze karmelowym - 20 euro



 Ramoneska eko skóra - 20 euro





Komentarze

  1. w kurtce BOMBER się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym wiedziala, ze w Austrii jest Primark, to od razu bym szukala :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na obrzeżach Wiednia są aż 2 sklepy Primark.

      Usuń
  3. bym Ci zabrała każdą rzecz:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne kurteczki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Primarka, czasem kupuję coś przez Internet. Widzę, że zakupy były udane :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne łupy :) dziękuje za odwiedziny :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te ciuszki , a w dodatku jakie tanie.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bomberek przecudny ;)

    http://www.patinn.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne rzeczy. I to w jakich cenach :)
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne łupy ! uwielbiam primark zarówno za ubrania jak i wszelkie dodatki

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześwietne kolorki szminki i konturówki!

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten plecak musi być świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Very good info. Lucky me I recently found your website by chance (stumbleupon).
    I've saved it for later!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter