Przejdź do głównej zawartości

Fryzury: Siwe włosy z ombre. Grey ombre hair.


Hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o siwych, ombre, kolorowych włosach. Jestem brunetką i często marzę o tego typu włosach, przegladam inspiracje na tumblr. Wiem że to jest prawie nie realne, i nie wiem w jakim stanie będą moje włosy po wielu zabiegach rozjaśniania. Jeżeli macie jakieś swoje tajne patenty to piszcie w komentarzach. 





















Kochane!! czekam na PROPOZYCJE postów na bloga na styczeń. 

Piszcie w komentarzach 




Komentarze

  1. podobają mi się takie włosy, ale sama bym się chyba nie odważyła :p co do włosów - pisałaś, że Ci się podobają i że jesteś ciekawa mojej stylizacji ich - myję, suszę. tyle. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W niektorych przypadkach nawet dobrze to wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się u innych takie włosy, jednak u mnie to odpada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bałabym się zrobić siwe, ale te tutaj wyglądają nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 słowo Genialne.Zakochałam się w nich :)
    Obserwuję z miłą chęcią powrócę <3
    Tymczasem zapraszam do mnie : http://kaczuskas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko! Swietne. Lecz niestety niektórym nie pasują te włosy :D
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne sa! ale ja zostane przy czerwonym :P
    xoxo
    Patinka
    www.patinkasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są takie włosy, mega stylowe jednak trzeba być odważnym, żeby się na taki kolor zdecydować no i na pewno niszczy... Zawsze można spróbować najpierw peruke, teraz jest to coraz modniejsze i naprawdę nie widać różnicy - sama się nad tym zastanawiałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne włosy:) we wtorek się wybieram do fryzjera i chyba zaryzykuję:) http://lookcookday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your marvelous posting! I actually enjoyed reading it, yoou
    will be a great author.I wll ensure that I bookmark your blog and will
    come back at some point. I want to encourage you continue your grest
    posts, have a nice holiday weekend!

    OdpowiedzUsuń
  11. It's really a nice aand helpful piece of info. I am satisfied that you simply shared
    this helpful information woth us. Please stay us informed like this.
    Thank yoou for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter