sobota, 12 grudnia 2015

Moda: Comme Des Garçons





Comme Des Garçons  - marka  założona w 1969 roku w Tokio,  przez japońskiego projektanta mody Rei Kawakubo,  Znana na arenie międzynarodowej awangardowa marka odzieżowa głownie:  ubrania, akcesoria i perfumy oferowane dla kobiet i mężczyzn.

http://www.comme-des-garcons.com/index_en.html

























Comme des Garçons Play White Double Heart T-Shirt

Comme des Garçons Play Black & White Polka Dot Logo T-Shirt

PLAY Comme des Garçons® merino wool cardigan sweater

Comme des Garçons Play Navy Heart Cardigan



Comme des Garçons PLAY Heart-Print Pro Sneakers - Sneakers - Barneys.com


tumblr.com






 








4 komentarze:

  1. Szczerze mówiąc nigdy wcześniej nie słyszałam o tej modzie. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mowiac nie znam tego motywu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja po prostu uwielbiam Rei Kawakubo! Jest legendą :)... Ale rozumiem, że to jest racej alternatywna moda, nie dla szerokiej publiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam o tej marce, u nas nie jest jeszcze zbyt popularna. Bardzo fajny post, dodałam blog do obserwowanych :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń