czwartek, 24 września 2015

Moda:Jesienne inspiracje: Rudy zamsz. Zamszowe ubrania. Suede clothes.



Hej! Podobno najmodniejszym materiałem tego sezonu jest zamsz. Dawno nie widziany, znowu wraca na salony. Wyprawiona skóra z miękkkim wykończeniem, pojawiała sie głownie na botkach i kozakach. Głowną wada  zamszu, jest sposób pielęgnacji i czyszczenia. 
 Sezon jesien-zima 2015 to powrót do lat 70.  Jesienią wielki powrót zamszowych kurtke z fedzlami, kamizelek, spódnic, patchworkowych wzorów, zamszowych tuniki, sukienki a nawet koszul. Najbardziej rozchwytywany kolor to rudy, karmelowy, ale te w odcieniach brudnego rózu,  ożeżwiającej mięty czy chłodnego błękitu, także są na czasie.

Co sądzicie o powrocie zamszu?



















Saint Laurent

Emilio Pucci Suede 

Gucci
Sheinside


Hooliens 







Miss Selfridge




Ally Fashion High



Mock Neck Suede 







Mango






Sheinside

Zara








Sheinside

Burrbery


Acne 

Saint Laurent 




















16 komentarzy:

  1. Cudowne spódniczki! chyba muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie każda zamszowa rzecz jest ładna. Musi być naprawdę dobrej jakości, żeby nie wyglądała po prostu kiczowato. Osobiście podobają mi się tylko kurtki i szorty z Zary.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamsz kojarzy mi sie z przemoczonymi butami :P Jest kilka fajnych rzeczy w Twoich inspiracjach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te spódniczki są mega ! Podoba mi sie ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi osobiście zamsz się podoba bardzo! Pasuje mi do jesieni oraz do grubych swetrów. W tym roku będę go nosić jeszcze chętniej, bo jest na topie! ;) Świetne inspiracje - podoba mi się niemal wszystko. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne inspiracje! Zamsz uwielbiam i właśnie zamówiłam sobie kurtkę z frędzlami w tym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne inspiracje! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/2

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach zamsz <3 moje serduszko się raduje, że wrócił do łask :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam zamsz, sama kupuję zamszowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne ubrania :)
    Obserwuję i zapraszam: lifeforbeautymoments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny materiał, właśnie sobie kupiłam narzutkę z frędzlami w tym kolorze :)
    Ptysiablog

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham zamsz w każdej postaci! Szkoda że trochę trudno się go szyje;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię zapachu zamszu.. zwłaszcza na kurtkach. Ale uwielbiam zamszowe torebki <3

    OdpowiedzUsuń