Przejdź do głównej zawartości

Wywiad dla Blogrolle

Tumblr_ly4cl6eyld1r6mwhho1_500_large





Blogrolle – to nowy katalog, który w szybkim tempie się rozwija. Stworzony z myślą o Was i dla Was! Pragniemy, aby strona była miejscem do którego chce się wracać i czytać, pełnym elegancji i estetyki, a czas spędzony na niej kojarzył się z czymś przyjemnym.

Jeżeli macie bloga związanym z modą, kosmetykami czy jesteście zawziętymi szafiarkami, zachęcam do zgłaszania się do blogowego katalogu.
Blogrolle to swojego rodzaju "blogosfera" gdzie łączy wiele fascynatów "fashionu" w jednym miejscu. Ta konkretna strona i inne tego typu portale, są ułatwieniem dla osób które nie posiadają bloga. Szukasz inspiracji czy info na temat mody, trendów kosmetycznych, to po prawej stronie masz listę stron które możesz przeglądać do woli. Co jeszcze fajnego jest ze po lewej stronie na blogu zawsze są info o nowych postach.

Polecam i pozdrawiam.


Hej! Ostatnio udzieliłyśmy wywiadu dla Blogrolle Przyznam że trochę rozczarowałam się faktem że są to ogólnikowe pytania, które można zadać każdej blogerce i nie są one aż tak bezpośrednio związane z naszym blogiem. Możecie dowiedzieć się coś nowego o nas. Zapraszam.
_________________________

Powiedzcie nam coś o sobie?
Kasiora: Nazywam się Katarzyna w Internecie działam pod pseudonimem Kasiora albo K. Bloguje już od kilku dobrych lat. Interesuje się fotografia a przede wszystkim modą. Chciałabym wiązać przyszłość właśnie z tymi 2 dziedzinami. Uwielbiam british rock.
Dorotii: Jestem Dorota czy dośka, ciężko powiedzieć cokolwiek o sobie, po prostu jestem osobą która interesuje się modą, lubię nowe wyzwania, inspiracja dobrą muzykę i dobre towarzystwo.

O czym prowadzicie blog i czym się inspirujecie?
D: Kiedyś blog był o wszystkim dla nastolatków moda uroda porady, jednak w miarę czasu postanowiłyśmy zająć się tym co nas najbardziej kręci czyli modą. Czym się inspirujemy. Głównie ulicą, inspiracjami z wielu portalów, z blogu szafiarek, same staramy się inpirować czymś co nam się w tym momecie podoba
K: Blog lap-stajla obecnie poświęcony jest tylko i wyłącznie modzie. Możecie tam znaleźć nowinki ze świata mody, trendy, zestawy modowego które same tworzymy, opisy styli gwiazd, wiele inspirujących zdjęć, oraz własne przemyślenia związane z modą itp. Inspiruje się przede wszystkim ulicą, zdjęciami z tublerów, lookbokiem, szafiarkami. Wbrew pozorom coraz rzadziej zaglądam do gazet.

W co najbardziej lubicie się ubierać i jaki jest wasz styl?
K: Nie potrafię powiedzieć w co najbardziej lubię się ubierać. To w czym w chodzę zależy przede wszystkim od pogody i nastroju. Uwielbiam bluzki oversize, t-shirty z ciekawymi motywami, fasonami. Jestem maniaczką butów, przede wszystkim czarnych. Coraz czesćiej inwestuje w dobre jakościowo ubrania oraz wspieram akcje „kupuje u polskich projektantów”. Myślę że styl to indywidualna sprawa, nie potrafię wrzucić się do jednego worka. Łącze ze sobą różne ubrania. Jestem na etapie poszukiwania własnego stajlingu.
D: Mój styl to właściwie mieszanka, lubię łączyć ze sobą coś z rockowego klimatu ze sportowym ale też motywami zaczerpniętymi ze stylu skate i z andergrandu. Ostatnio zainteresowałam się polskimi projektantami, bo oni wnoszą coś nowego unikatowego do mojej szafy. Tak to po prostu lubię inspirować się różnymi szafiarkami, z każdego staram się brać coś dla siebie.

Co jest waszym najważniejszym dodatkiem do stylizacji i dlaczego?
D: Najważniejszym dodatkiem dla mnie są buty i biżuteria. Ponieważ dla mnie każdy zestaw bez dobrze dobranych butów i biżuterii jest taki troszkę „nie dosycony”.
K: Myślę że dobrze dobrane buty. Często poznając nową osobę pierwsze co robię to patrzę na buty. Bez tego elementu ubrania są bez „mocnego akcentu”.

Ile czasu zajmuje wam wyszykowanie się do ważnego wyjścia?
K: Wszystko zależy od tego ile mam na to czasu. Jak muszę ogarnąć się w 20 min łącznie z toaletą, śniadaniem, ubraniem się, malowaniem to daje rady. Jak mam za dużo czasu to potrafię szykować się nawet godzinę, a przed samym wyjściem zmieniam ubranie ze 3 razy.
D: Ile czasu to zależy od nastroju. Bywają dni kiedy potrafię się ubrać w 10 min, a bywają dni, kiedy siedzę ok 40 min przed szafą pełną ciuchów nie móc nic dobrać.

Jakich rzeczy macie najwięcej w szafie?
D: Najwięcej mam butów i t-shirtów
K: Najwięcej w szafie posiadam t-shirtów, butów.

Jakie jest wasze modowe postanowienie noworoczne?
K: Moje postanowienie noworoczne to jest „jakość a nie ilość”, czyli w tym roku stawiam na to aby kupować ubrania jakościowo dobre a nie ilościowo.
D: Moje postanowienie? To by iść na przód w tym co robię i czerpać z wszystkiego jak najwięcej dobrego i modnego oczywiście 

Dzieki!



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter