Przejdź do głównej zawartości

Pytania i odpowiedzi o blogu




1. Kiedy rozpoczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Moja przygoda z blogowaniem rozpoczeła się jakieś 10 lat temu kiedy to blogi nie były jeszcze popularne. Zaczynałam swoją przygode jako pamiętnik w którym opisywłam swoje zwyczajne dni. Z czasem wraz z moją siostrą założyliśmy bloga na którym pomagałyśmy nastolatką z problemami, na rózne ciekawe tematy. 

2. Ile czasu poświęcasz na jednego posta?
Na jednego posta poświęcam około 5 godzin. 

3. O czym najchętniej blogujesz?
Najchętniej bloguje o modzie, urodzie, podróżach, lifestyle. 

4. Skąd wziął się pomysł na bloga?
Pomysł na bloga wziął się z pasji do blogowania. Chciałam  znalęśc swoje miejsce w sieci w którym moge dzielić się swoją pasją. 


5. Jak reagujesz na krytykę?
Nie ma jej aż tak wiele. Staram się nie przybierać tego do siebie. 

6. Masz jakiś cel lub marzenie związane z blogiem?
Chciałabym aby blog się rozwijał wraz ze mną. 

7. Twoja największa pasja?
Moja największą pasją jest blogowanie, moda, podrożowanie, fotografia. Poczucie estetyki.

8. Trzy pierwsze miejsca na Twojej liście podróżniczych marzeń zajmują...
Bali, Tajlandia, Filipiny



9. Wymień trzy rzeczy, które kochasz/lubisz w kraju, który zamieszkujesz.
Jedzenie, ludzie, pogoda. 

10. Co motywuje Cię do działania?
Rodzina, przyjaciele, ludzie. 

11. Jak spędzasz jesienne wieczory?
Jesienne wieczory spędzam pod kocem, przy kominku z gorącą czekoladą. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter