poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Moda: Sznurowane dekolty.

















 







9 komentarzy:

  1. świetna sprawa takie dekolty, bardzo mi się podobają
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ale:
    1. Nie mam dużych cycków jak te świetnie wyglądające panie
    2. Czuję potrzebę noszenia stanika a tam go widać
    3. Zaraz usłyszę, że wyglądam jak ździra (życie na wsi ;( )
    Ale post super, takie ubrania też :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    studiaedynburgh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna zalozyc cos takiego i albo wygladac dobrze, albo wulgarnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylówka

    Mój ostatni wpis: Wiesz, kto ma najlepsze lampki biurkowe led na rynku?

    OdpowiedzUsuń
  5. super, mój faworyt to zdjęcie numer jeden pzdr
    www.adrianaemfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście bardzo spodobał się ten trend !

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawie to wygląda, ale do tego trzeba mieć ładny biust :)

    Zapraszam do mnie www.jvliett.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście super wyglądają:)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń