poniedziałek, 29 czerwca 2015

Moda: Bucket hat - czapki

image1xxl1



































misbhv_0339

Stussy


Stussy

Urban outfiters

Nasty girl

Urbanoutfiters


karmaloop



Adidas


asos

Nastygirl

Stussy

Stussy

Diamente wear 

 Diamante wear

Diamante wear

misbhv
Misbhv

misbhv

FUTURE BUCKET
Misbhv

Elade

UrbanCity

Image 1 of Herschel Supply Co Lake Reversible Bucket Hat
Asos

Image 1 of Cayler & Sons Budz 'n' Stripes Bucket Hat
Asos 


Mustache x Prosto

 
  Pytania  / Facebook /  blog.onet.pl   /   Twitter









11 komentarzy:

  1. lub inaczej zwane "wędkarskimi" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym pewnie wyglądała jak muchomor ale ogólnie zajebis**!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Megaa są te czapki! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wedkarskie kapelutki :D

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc średnio mi się podobają. Szczególnie nie widzę w nich siebie :D

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  6. nie mój styl, ale fajne są te czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. love the hats very cool.
    http://artadorned.com/
    I blog about jewelry and how to style jewelry with outfits.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moda ciągle powraca ;)
    Pamiętam jak jeszcze w gimnazjum miałam taki zielony kapelutek i nie mogłam się z nim rozstać :P
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń