Przejdź do głównej zawartości

Moda: Czarne botki na platformie i klocku w stylu grunge.


Witam! Dzisiaj przychodzę z postem o butach, bo dawno takiego nie było.  Jak wiecie uwielbiam wszelakiego rodzaju obuwie. Moja kolekcja ciągle powiększa się o kolejne pary to jest jak jakiś nałóg. Pociesza mnie to że nie jestem w tym sama. Wiele dziewczyn jest w stanie mnie zrozumieć.  Ostatnio coraz częściej wybieram stonowane kolory, czerni i bieli. Czarne botki na klocku i małej platformie to hit. Ja totalnie zachowałam się w tym modelu butów. Trochę to styl  grunge, punk, rock.

 Wracając do notki, przygotowałam dla was dzisiaj masę zdjęć czyli: inspiracje z tumblr  i przegląd  botków z sieciówek. Patrząc na to co dzieje się za oknem, można powiedzieć ze te obuwie to lepiej sprawdzi się w okresie  jesienno/wiosennym. Na pewno nie ryzykujcie teraz upadkowi, albo co najgorsze złamaniem nogi. 































Przegląd sieciówek:



Black PU Lace Up Platform Ankle Boots - Choies.com
Choies

Black Ankle Boots With Studded Strap - Choies.com
Choies


hmprod (972�1137)
H&M



1411341808478-P-2039206.jpg (600�600)
Dressilily 


Stivaletti con plateau

H&M


Deichmann

BOTKI NA OBCASIE, CROPP
Cropp

BOTKI NA OBCASIE, CROPP
Cropp

CROPP - Botki
Cropp

Botki North Black Pu Booties w DeeZee.pl

DeeZee

Botki Vancouver Black Crock Booties w DeeZee.pl
DeeZee

Botki Maffashion Style Pygmy Black Booties w DeeZee.pl
DeeZee

Botki Steffy Black Booties w DeeZee.pl
DeeZee

Botki Tamara Black Booties w DeeZee.pl
DeeZee

Vagabond




Vagabond





 
  Pytania  / Facebook /  blog.onet.pl   /   Twitter









Komentarze

  1. Zawsze na mnie robiły wrażenie takie botki u kobiet :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne<3 ostatnio kupiłam podobne i teraz czaje się jeszcze na wiązane :D

    [ mała x mi ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobaja mi sie, ale na kims :P Sama, bym raczej nie odwazyla sie zalozyc :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. no to teraz szał ! śliczne są :)

    http://sniadanielejdis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja je kocham, to jest mój totalny must have! hahah :))
    Ja posiadam na malutkim obcasie z siateczką i tyłem pikowanym z CCC, polecam. :)

    Zapraszam do mnie: http://www.fashionforazmariaa.blogspot.com/ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne, mogła bym mieć je wszystkie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja ich nie lubię. Uważam, że są mało kobiece i traktuje to jako chwilową modę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Siemka . <3
    Dziewczyny szukam tych butów Deezee . nr. 1 pod Croop. ale nie moge nigdzie ich znaleźć . Dlatego mam prośbę ktoś ? cos ? wie ? gdzie znajdę je i zamowię .? Z góry dziękuję . Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. I used to be able to find good information from your content.



    Here is my webpage kylie jenner cosmetics giveaway

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter