czwartek, 6 listopada 2014

Moda: Masywne naszyjniki.


Hej Kochani! W dzisiejszym poście chciałabym wam pokazać  kolejną dawkę inspiracji. Która z nas nie lubi biżuterii, nawet tej najmniejszej, Ostatnio wielkim hitem stają się masywne, ciężkie naszyjniki. Mam wrażenie ze im więcej tym lepiej. Najlepiej prezentują się  te wielkie, które są zapinane pod szyję , opadające oraz zakrywające cały dekolt. Osobiście podobają mi się te w kolorze srebra, ale w sklepach możemy znaleźć też takie w kolorze złota, rdzy, oraz całej palety kolorów. Możemy je nosić do codziennych strojów jak do eleganckich wieczorowych kreacji. Nie musimy ograniczać się tylko do  noszenia jednego naszyjnika, ale do kilku, efekt jest oryginalny oraz nie powtarzalny. 

A wy co sądzicie o tym trendzie?/ 






























Missselfridge

Forever21

Nataliebjewery

NewLook


Shopdixi.com

Lindex

TopShop

Mango

Forever21



Forever21

Asos

Forever21

Shoptiques



 
  Pytania  / Facebook /  blog.onet.pl   /   Twitter








21 komentarzy:

  1. ale wielkie :D ja wolę takie średnie do takich bardzo prostych stylizacji :)
    ale najczęściej noszę jakieś mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naszyjniki:) taki duży przydałby mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się takie masywne orientalne naszyjniki!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham biżuterię, im więcej tym lepiej :) Bardzo fajne inspiracje !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam masywne naszyjniki, sama mam takie dwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, masywne naszyjniki teraz w modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo kreatywny blog ! Jeśli masz ochotę odwiedź też mój blog !
    Pozdrawiam Malwina :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie jest zwykły naszyjnik, to mini zbroja! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się takie duże naszyjniki, ale niektóre panie przesadzają i łączą je z różnymi "odważnymi" rzeczami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wlasnie napisalam o tym w poście, ze im więcej ty modniej,

      Usuń
  10. są piękne!! idealne do stylizacji boho albo minimalistycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak wolę delikatne naszyjniki, takie masywne to nie dla mnie ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny, inspirujący post ;) ooby tak dalej, jestem pod wrazeniem ;))

    sniadanielejdis.blogspot.com zapraszam na post oraz na konkurs 30$ na zakupy w echopaul.com sniadanielejdis.blogspot.com/2014/10/my-first-giveaway-echopaul.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Są przepiękne! :) Cudny post!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są, az nabrałam checi by się w choć jeden taki naszyjnik zaopatrzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ciekawe, ślicznie się prezentują np do zwykłego luźnego białego/szarego t-shirtu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ,buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko w pierwszym sie zakochałam. Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podobają te naszyjniki. Są plusy i minusy. Minus jest taki, że często są ciężkie i mało wygodne, a plusy takie, że pięknie wyglądają, genialnie przystrajają nawet najzwyklejszą koszulkę tworząc niezwykłą stylizację.

    OdpowiedzUsuń