wtorek, 7 października 2014

Moda: Sweater weather. Wełniane swetry





Witam po długiej przerwie. Niestety mój komputer odmówił mi posłuszeństwa i nie miałam jak zrobić post na bloga. 
Wracam do was z kolejnym postem typowo jesiennych inspiracji, mowa o swetrach. Ostatnio wspominałam o tych we wzory skandynawskie. Dzisiaj dla was przygotowałam notkę o grubych wełnianych swetrach które są mega ciepłe i idealne na tą porę roku. Najlepiej sprawdzą się te oversizowe, babcine, golfowe wzory oraz kroje . Nie dość ze ochronią nas przed mrozami to jeszcze są mega modne. Ja polecam pierwsze zajrzeć do szaf naszych mam, babć, oraz poszukać czegoś na strychu.  Nie ma nic lepszego niż mieć coś niepowtarzalnego, wyjątkowego, a reakcja naszych bliskich także bezcenna. Serdecznie zachęcam do odwiedzenia Lumpeksów, tam jest masa swetrów, zwłaszcza wełnianych, 















choies


Lai knitted top | Knits | Monki.com
Monki


chickwish




 
  Pytania  / Facebook /  blog.onet.pl   /   Twitter







4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobają takie wełniane swetry, nie jest mi w nich nigdy zimno <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń