Przejdź do głównej zawartości

Moda: Letnie zestawy z szafy Kasiory.


Hej. Dzisiaj mam dla was coś zupełnie innego, co nie było na naszym blogu. Mianowicie zestawy z mojej szafy. Mam nadzieje że w jakimś małym stopniu przypadły wam do gustu. To jest mój styl i nikt mi nie zabroni się ubierać tak jak lubię. Postaram się zrobić dla was więcej zestawów


Zestaw 1:

Różowe szorty - H&M
T-shirt z krzyżem - AlicePoint dla Paprocki&Brzozowski

Zestaw 2:


Marmurkowe szorty -SH
Espadryle - Forever21 %
Żółty Sweter z motywem boho - Forever21


Zestaw 3:

Pomarańczowe szorty - Forever21
Szary t-shirt z piórkami - Forever21
Workery - NewYorker


Niestety ale nie podam wam cen w Złotówkach, bo ubrania z Forever21 były kupowane za granicą.

*Wszystkie zdjęcia są mojego autorstwa także bez spięć.

__________



Chcesz pokazać swój styl?? Kochasz modę, wyślij nam min 6 fot i opisz swój styl.

lap_stajla@vp.pl

___
Allegro




Komentarze

  1. http://style-frozen-style.blogspot.com/
    zapraszam do obserwowania, a odwdzięczę sie tym samym :)



    3 mi sie najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. I really like it whenever people get together and share ideas.
    Great site, continue the good work!

    Feel free to visit my homepage ... quest protein bars

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Moda: Givenchy Motyw rozwścieczonego Rottweilera - Givenchy.

Givenchy  – francuskie  przedsiębiorstwo  kosmetyczne i dom mody założony w roku  1952  przez projektanta  Huberta de Givenchy . Przedsiębiorstwo należy do francuskiej grupy dóbr luksusowych  LVMH . http://www.givenchy.com/ Słyszeliście o współpracy marki Givenchy  HandM?                                  Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Plecaki - BackPack. Plecaki szkolne.

Hej! Jak tam w szkole. Często w pytaniach i  prośbach piszecie żebyśmy napisały o torebkach, plecakach do szkoły. Ostatnio do łask powróciły plecaki. kto by pomyślał że fajnie jest mieć jakiś oldschoolowy plecak z ciekawym motywem. Ja w swojej kolekcji mam już 4, jeden miętowy, biały w azteckie wzory, neonowy zielony i w kwiatki .  Dzisiaj przygotowałam dla was masę inspiracji.  A wy co preferujecie?? Plecaki czy torebki?                                 Pytania    /  Facebook   /   blog.onet.pl     /    Twitter

Moda: Wystające gumki. Calvin Klein underwear.

hej! Dzisiaj dla was przygotowałam post o nowym trendzie w modzie. Wystająca gumka, od bielizny. Głównie postowej, topy, majtki, czy legginsy. Im większa guma tym lepiej.  Polecam patrzec na to z przymróżeniem oka, bo co niektórzy cierpią na ból du*py.       Pytania    /  Facebook  /   blog.onet.pl     /    Twitter